Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2009 14:59 - Гладка и сияйна кожа с младежко излъчване
Автор: bezbruchki Категория: Бизнес   
Прочетен: 2455 Коментари: 2 Гласове:
21



Идеята на този блог е да науча мнението ви за тези великолепни продукти.
Основните ефекти са:
  • Гладка и сияйна кожа с младежко излъчване
  • Намалява бръчките и тяхната поява
  • Намалява видимите следи на стареене
  • Нежен пилинг
  • Изсветляващ ефект

Ако не знаете за тях - тука може да видите:
www.BezBruchki.com


Тагове:   мода,   кожа,


Гласувай:
21



1. nadezda - По принцип имам мазна кожа и нямам ...
04.09.2009 22:09
По принцип имам мазна кожа и нямам бръчки все още,но красотата идва преди всичко отвътре и в буквален смисъл,т.е как човек се храни ,спорт,прочистване на организма най вече! Аз от опит знам какъв е ефектът на прочистването отвътре! Нищо не подмладява така , както постите!И хората с добра душа съшо са красиви!Освен това ,в държава като нашата никой не може да ми гарантира качество ,каквото и да ми разправя!Не бих рискувала поради тази причина,а и кремчетата никак не са евтини!
цитирай
2. bezbruchki - Отговор ...
05.09.2009 00:14
Продукта е произведен в Израел ... и е с гарантирано качество ... а и става въпрос за маска, а не за крем ...
Но определено съм съгласен, че 'красотата идва отвътре' ... :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezbruchki
Категория: Новини
Прочетен: 53547
Постинги: 7
Коментари: 18
Гласове: 860
Спечели и ти от своя блог!